Thursday 11 June 2009

Weird.

Eén van de ergste dingen op een normale doordeweekse ochtend is toch wel acute schijtkrampen terwijl je nog zeker 25 minuten van een vertrouwd toilet verwijderd bent. Hoe gelukkig ben je dan, als je toevallig 50 cent en een Centraal Station bij de hand blijkt te hebben?

De aanwezigheid van 3 politiebusjes op het stationsplein trok mijn gedachten richting gangsters en hun vervelende neiging om over niet-onaardige muziek heen te brabbelen. De muntinworp hielp hier zeker ook bij. Terwijl ik in schoksgewijze stadia van opluchting de associatie tussen 50cent en poep verder verkende, werd mij duidelijk dat dit toilet geen spoelknop bezat. Ik waste snel mijn handjes en kroop schuchter de ruimte uit, voorzichtig om de deur niet te ver open te zwaaien.

...Om onmiddellijk geconfronteerd te worden met een brancard, waarop iemand volledig ingedekt lag. Een veelvoud van agenten en ambulancepersoneel stond er beteuterd bij te kijken. En het enige wat ik dacht was"Ik hoop van harte dat deze arme man niet van een té grote afstand zijn eigen dood aanschouwd had. Zo'n lucht wens ik zelfs de doden niet toe."

Vraag me toch wel een beetje af door wat voor een Miami Vice-achtige situatie ik nu eigenlijk nietsvermoedend heen ben gebanjerd.

No comments:

Post a Comment